Search
  • irisblumrozenhak

מה כדאי שתפקיד המנהל/ת בעסק קטן יכלול?

Updated: Sep 8, 2020



מהם הדברים שכל מנהל/ת עסק קטן כדאי שיעשה/תעשה?

1. תכנון קדימה – את/ה הבוס/ית ולכן חייבים להקדיש זמן לתכנון קדימה ולדאוג שהדברים לא נשארים ברמה של רעיון אלא מהם מכינים משימות לביצוע (הזמנות מלאים, תכנון כ"א וכו').

2. יצירתיות וגמישות – נצלו את זה שהעסק קטן ולא מדובר במנגנון מסובך ומיצאו פתרונות יצירתיים לבעיות או למצבים.

3. שיתופי פעולה – נטוורקינג, חברים שעוזרים, קולגות - תקראו לזה באיזה שם שתרצו ... העיקר שתשתפו פעולה. שיתופי הפעולה הטובים ביותר הם מסוג WIN-WIN כלומר ששני הצדדים מרוויחים מהם. ודרך אגב רווח יכול להיות הכרות עם גורם שיכול לעזור לכם ולא דווקא רווח כספי לעיסקה הנוכחית.

4. סדרי עדיפויות – כעסק קטן אחד הדברים שאין לכם זה תקציב גדול ולכן יש חשיבות רבה לסדרי עדיפויות של הפעולות שלכם. תעבדו לפי חוק פארטו – תשקיעו בפעולות שמביאים לכם את רוב ההכנסה/תוצאות.

5. אל תשכחו את החיים הפרטיים – גם העסק כולו בעשייה ובמגמת הצלחה מטורפת אל תשכחו גם להקדיש זמן לחיים הפרטיים שלכם. לזוגיות שלכם, למשפחה וגם לעצמכם. אחרת התוצאה הבלתי נמנעת תהיה שחיקה.


איריס רוזנהק בלום

יועצת עיסקית ומאמנת זוגית

0 views0 comments